Volgers

woensdag 8 februari 2017

Alexander de Grote

Alexander de grote
Ineens ontdek je, bestaat al een tijdje, deze geweldige strip van het HobbyJournaal/ Find It media Bv.
Zo gezegd, zo gehaald hahaha.

Mijn grote kleine Vlaamse vriend Bodhi is vandaag jarig en is 11 geworden. Voor hem heb ik deze kaart speciaal gemaakt. Mijn favoriete, meest geweldige, coole, knappe Belg is Bodhi. <3
Van harte proficiat mijn lieve favo Bodhi   <3

Leuke kaart toch?

****

Alexander the great
Suddendly, you find a totally awsome comic dies and stamps and decoupage of Alexander the great.
The comic belongs and the dies and so... belongs to HobbyJournaal/ Find It Media BV.
So, i found it and bought it :D And made this awsome card for a special friend.

Today is my totally awsome mosted coolest biggest Belgium friend Bodhi, his 11th birthday!  <3
Happy Birthday my friend!

Awsome card, right?





HAPPY BIRTHDAY!!!


With parents persmission/ met toestemming van de ouders

12 opmerkingen:

  1. Een prachtkaart heb je gemaakt. Onze kapoen is er heel blij mee. Hij vond ze mega vet !!
    Super bedankt πŸ’–πŸ’–πŸ’–

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart, en je ontvanger is er super blij mee.
    Daar doe je het voor! Heel leuk om te zien.
    Ik heb de mal ook. Ik heb het knipvel van Yvonne creations erbij. Moet het nog steeds gebruiken.Het begint te kribbelen als ik zie wat jij er van gemaakt hebt.
    Jammer dat er niet meer soorten knipvellen zijn voor deze mal dat dan weer wel.
    Bedankt voor je tip van de dew drops.
    Fijne dag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker wel. Is mijn grote Vlaamse vriend. Hihi.
      Ik vind de mal en stempels zooooo leuk. Idd erg weinig maar je kan zelf ook plaatjes zoeken en printen. Ik vond het wel jammer dat je sowieso 3 vlakken leeg houd. De knipvel strip misse feitelijk nog 3 passende plaatjes per strip.

      Graag gedaan. Jij ook fijne dag

      Verwijderen
  3. Een heel gaaf kaartje heb je gemaakt voor die jarige knul Diana...keileuk met die strip erop...zal hij vast wel heel blij mee geweest zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart Diana voor een leuk ventje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...