Volgers

vrijdag 10 februari 2017

Condeolance

Gecondoleerd
Ook deze kaarten zijn nodig. Ik merk dat men vaak denk dat alles grijs of zwart/wit moet zijn. Dat is natuurlijk niet waar. Het feit dat je aan iemand denkt en een kaartje stuurt is al erg fijn, zoals vele spreek ik ook uit ervaring en pas veel later , heb je misschien pas door of iets zelf gemaakt is door alle commoties op dat nare moment.

Drie cas kaarten gemaakt, Clean And Simple.

Gebruikte materialen

  • Hoekstans van SpringTastic lijn van Yvonnes Creations
  • Embossing folder paardenbloem van Design Objective
  • Beige cardstock die je gebruikt voor de embossing folder en label
  • Gekleurde cardstock voor de kaart en je hoekstans
  • Label snijmal van Nellie Snellen de grootste en de 3de die erna komt
  • Stempel "gecondoleerd" van SpringTastic. 

Hopelijk heb ik deze voorlopig nog niet nodig.
Ik vind ze wel erg mooi geworden, jij ook?


********

Condolance
Well in live we need these cards to. I've noticed that people think that you only can use, black/white and grey. Ofcourse that's not true. The fact that you send a condolance card is very very nice and sweet thing to do. It's really helps someone. Well, it helped me.

I've made three cas cards. CAS= Clean And Simple.

Used materials:

  • Corner dies of SpringTastic from Yvonnes Creations
  • Embossing folder flower of Design Objective
  • Broken white cardstock used for the folder and tag
  • Colored cardstock for the card and corner die
  • Tag dies biggest and than the 3th in line of Nellie Snellen
  • Clear stamp "gecondoleerd" ( my condolance) of SpringTastic
Hopefully I don't need the cards soon.
But I think there are very pretty, what do you think?






Challenges

10 opmerkingen:

  1. Ik grijp zelf niet zo vaak naar kleurtjes voor rouwkaartjes, maar ik vind de jouwe wel mooi. Mooie hoekstans en een prachtige embossingfolder.
    Ik hoop ook voor jou dat je ze niet snel nodig hebt.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Veel mensen "durven" het niet. Omdat ze denken dat het niet mag. Gewoon doen, ik krijg er altijd geweldige lieve reacties op. En op het moment zelfs hebben de mensen daar niet eens erg in. Dat komt pas veel later.

      Verwijderen
  2. Ze zijn heel mooi Diana....en ze hoeven tegenwoordig absoluut niet alleen in zwart of grijs te zijn (doe ik zelf ook niet)...mooie embossingfolder heb je gebruikt!
    Groetjes uit een wit en zonnig Davos!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie condoleance kaarten.
    Mooi die lijn van Springtastic die je gewonnen had.
    Komt hier mooi van pas.
    Maakt het chique!
    Embossingfolder is ook mooi, had ik nog niet eerder gezien.
    Fijn weekend, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de corner stans echt heel mooi.
      Fijn weekend

      Verwijderen
  4. Drie mooi condoleancekaartjes Diana...en inderdaad deze zien er fantastich uit...mooie embossing en die hoekstansjes zijn ook heel leuk...

    groetjes en een fijn wweekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful cards Diana, so elegant.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana