Volgers

maandag 13 februari 2017

Craftroom

Freubelkot
Vandaag eens een kijkje in mijn hobbykeuken :D
Ooit begonnen in ons oude huis met een serieus lullig pc kastje en nu een heerlijk grote hobbykamer.

Mijn handige man heeft mijn kant van het buro vergroot zodat ik niet meer loop te gooien met de laptop en we hebben beide meer ruimte nu.
Enorme grote kamer van ongeveer 4m x 2,5m.  Die staat behoorlijk vol, kan voller maar dat wordt mij niet in dank afgenomen :D En de kamer is beneden aansluitend aan de woonkamer. Dus niemand zit alleen en ongezellig te wezen. :D
Mijn man heeft zijn kant met de boekbinden, zeefdrukken en de 3dprinter en ik de rest :D  ja best aso hahaha. Ik zie nu op de foto dat mijn garen flink minder is geworden en het papier de overhand neemt. In de woonkamer staan nog 2 bakken naast de bank :D  Komt vanzelf wel weer.
Op zolder staat ook nog wat hahaha.

Ik daag je uit om bv op jouw blog ook een stukje te laten zien van je hobby plek. Hoeft niet zo uitgebreid natuurlijk. Doen waar jij je fijn bij voelt.

Fijne maandag en week!

*************
Craftroom
Take a look in my craftkitchen :D
Long time ago started in really small house with a tiny cabinet what supposed to be a computercabinet. Now we got a bigger house and bigger room, JEEJ!

My husband enlarged my side of my desk, so I dont have throw away the laptop :D
We got a huge craftroom in meters: 4m x 2,5m. One side is husbands; desk, 3d printer, bookbinding adn screenprinting materials. And the rest is mine :D  Yeah I know :D

My yarnstash is getting smaller at the moment. But that will be ok someday. And on the attic there is more craft supply hahaha. It never ends :D

I dare you to blog about your craftroom/place in a way that feels ok for you. Would be fun!

Have a great monday and week!








7 opmerkingen:

  1. Hallo Diana,
    OOohhh wat heerlijk!
    Dat is toch een waar walhalla voor 2 bezige bijen.
    En wat leuk dat je man tegenover je kan zitten. Gezellig!
    Het ziet er netjes uit, zal vast niet altijd zo zijn,hihihi ;)
    Ik zal eens opruimen, en dan ook eens een foto op mijn blog zetten.:)
    De laptop een eigen plekje lijkt me nu ook super handig. Ik zit er ook altijd zo mee te schuiven.Goed idee,neem ik over. Mijn man lief aankijken of hij iets kan maken.
    Heel veel freubel plezier!

    Groetjes en fijne dag, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! En we zitten ook beneden bij de woonkamer dat is ook een plus punt.
      Leuk leuk!

      Verwijderen
  2. dat ziet er goed uit Diana. nou ik heb al meerder keren mijn hobbykamer op mijn blog gezet misschien zie je het met bovenin zoeken hobbykamer.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel mooi uit je jullie hobbykamer Diana...heel handig om die te hebben...het zit er bij ons niet in om een hobbykamer te maken ...en ook dan zou ik altijd boven zitten ...en nu gezellig in een hoekje van de huiskamer... wij hebben een grote woonkeuken met een houtkachel en tv ...dus van de kamer wordt heel weinig gebruik gemaakt...wel door mij dan hé....lekker freubelen..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel is het ook. 1 voordeel mijn extra kamer zit aan de woonkamer vast :D

      Verwijderen
  4. Your craftroom looks fabulous, you have a great space.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...