Volgers

zaterdag 18 februari 2017

Doodle

Goedemorgen,
Gisteren eindelijk de geweldige Action stempels kunnen vinden. Ik heb ze alle 6 in 1x gevonden!
Vannacht kon ik niet slapen. Dus ik ben weer aan de slag gegaan.
Het is een CAS kaart geworden. CAS= Clean And Simple,
Zelf ook het randje gedoodled.

Ik ben er best trots op.

Fijn weekend!


*********************
Goodmorning,
Yesterday found in our totally awsome really cheap store in The Netherlands, named the "Action".. Really cheap and more awsome clearstamps.
I couldn't sleep last night. So this is my result.
I've made a CAS card and I am proud of it. CAS= Clean And Simple
Did some easy doodling on the border.

Happy weekend!




Celebrating friendship / vriendschap vieren


Giving someone a positieve boost /  Iemand steun in de rug geven



Challenges







39 opmerkingen:

  1. Dus jij maakt 's nachts jouw kaartjes....haha!
    Ze zijn prachtig moet ik zeggen!
    Ik heb deze stempels gewonnen....ze zullen een dezer dagen hopelijk in mijn brievenbus vallen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja soms wel. Ik heb periodes dat ik niet slaap. Dan ben ik net een fabriekje hahaha.
      Dank je wel!
      Ze zijn geweldig leuk!
      IK ben benieuwd naar jouw creaties ervan!

      Fijn weekend

      Verwijderen
  2. Super mooi! Maarre..je kunt beter slapen. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Tja er zijn wel meer dingen, die "beter" zijn.

      Verwijderen
  3. Hallo Diana,
    Leuk hoor!Weer lekker vrolijk.
    Ik heb er 2 kunnen bemachtigen, met paard en vlindermeisje en ga er binnenkort mee aan de slag.Deze die jij heb gebruikt heb ik nog niet.
    Maandag maar weer even naar de A om de anderen erbij te scoren. Ze zijn zo leuk.:)
    En 's nachts knutselen heb ik ook wel eens gedaan. Rond woelen in bed is ook maar niets.
    Fijne zaterdag verder, en veel plezier met de andere stempels.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!

      Ze zijn zooo leuk die stempels!
      Daarom, het negatieve vervangen door het positieve toch?

      Liefs
      Diana

      Verwijderen
  4. het zijn gave stempels en hele leuke kaartjes Diana
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning cards, love the stamps.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave serie stempels, Diana...kun je dan niet slapen omdat je met je stempels wilt werken of kun je gewoon niet slapen?
    Twee schitterende kaartjes heb je iig gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ik pak het altijd postief aan, niet slapen, dan ga ik leuke dingen doen ipv druk maken om het negatieve. De dag/nacht gaat toch wel voor bij.

      Hier kan je wat lezen over mij persoonlijk betreft o.a. over het niet slapen
      http://dianascreation.blogspot.nl/2016/11/persoonlijk-berichtje-van-mij.html

      Verwijderen
  7. Beautiful cards Diana, lovely backgrounds.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaartjes zijn het geworden die je in de nachtelijke uurtjes heb gemaakt Diana...hele leuke stempels zijn het...en ook een prachtige achtergrond erbij gemaakt
    Ik moet wel zeggen als ik met een kaartje vast zit ...dan ga ik slapen ....en gewis de andere dag weet ik dan bijna altijd wat er op en bij moet....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik zat niet vast met een kaart. Kon gewoon niet slapen.

      Verwijderen
  9. gorgeous cards..love the warm, glowing colours...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaarten met deze stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb er vandaag 3 gevonden Diana die met de vlinder, 2 faries en hart.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwww wat een bjoetie van een kaart en dank je wel voor je deelname aan onze Craft addiction Challenge. Succes! lieve groetjes, Chantal (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een geweldige stempels! ik moet naar de Action....!!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous cards, love the stamps and the backgrounds
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi,
    beautiful work, I like your colors and digi is sensational.
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenge
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card. I like how you've kept the image plain and coloured the background. Interesting. Thanks for sharing at Scrapping 4 Fun Challenges and hope to see you again. Good luck.

    - Khushboo Gandhi, DT

    My blog: http://snowflakesandlilies.blogspot.in

    Inspiration Destination, DT
    Craft Your Passion, DT
    Crafting With An Attitude, DT
    Scrapping 4 Fun Challenges, DT
    Simply Create Too, DT
    Get Creative, DT
    Angie’s Digital Stamps, DT
    A Bit More Time To Craft, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrapping 4 Fun ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...