donderdag 2 februari 2017

Dot & Do

Mijn oudste stiefdochter is vandaag 25 geworden!!!!
WOOOHOOOO! Gefeliciteerd lieverd!
Uiteraard is de kaart onderweg en we komen van de week gezellig langs!

*************
Stickertjes
Ik dacht, laat ik eens wat minder "moeilijks" maken. Gewoon iets maken wat al voorbedrukt is en gaan met die banaan. Heerlijk, vind ik dat af en toe. En toch zijn ze zo leuk!
Ik vind niet alle Dot & Do's even leuk en ook de Stitch & Do niet. Tja, smaken verschillen.

Persoonlijk vind ik dit veel leuker dan Diamond Painting, kraaltjes plakken. Ik heb er ooit 1 gemaakt, ik heb het virus daar niet van te pakken. Dot & Do en Stitch & Do (borduren) daaren tegen wel. Omdat het ook meteen praktisch is. Je maakt meteen een voorraad kaartjes. En niet een schilderij, die ergens nu in een bak ligt omdat ik serieus geen ruimte heb om op te hangen.

Deze vond ik gewoon zo vrolijk en gezellig.

Gebruikt:
Dot and Do #85

Wat vind jij ervan?

***************


YEAH! My eldest stephdaughter has become 25 today! Happy Birthday sweetheart. Her card is on its way:D  See you soon!
**

Dots
I wanted to gave my mind a bit of eas :D  So I bought Dot & Do and make some easy does it, cards. I love the Love bugs and I think it's way much more fun dan Diamond Painting, your making cards it. And the diamond painting that I've made, is lying somewhere in a box.
It's more practical I think. Like the Stitch & Do (embroidery)

Used
Dot and Do #85

What do you think?




7 opmerkingen:

  1. Super mooie en vrolijke kaarten! Ik vind het dotten bij tijden ook heerlijk! Lekker ontspannen, niet teveel nadenken en een leuk resultaat. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja, echt heerlijk tussendoor werkje.

      Verwijderen
  2. Wat een romantische dotjes kaartjes zijn dat geworden Diana....zooooo lief!!!!

    groetjes en en fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik vind ze zelf ook leuker geworden dan ik dacht.
      Jij ook fijne dag!

      Verwijderen
  3. O, deze zien er wel heel vrolijk uit Diana!
    Proficiat met je oudste stiefdochter.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ook voor de felicitatie :D

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...