Volgers

donderdag 23 februari 2017

Garage inc.

Scrap 'n Chat
Sorry toch een tweede blog vandaag omdat ik deze zo gaaf vind!
Woensdagavond 22 Februari meegedaan met de Scrap 'n Chat van Hobbyvision.
We hebben een soort van boekje gemaakt.
En ik heb er een "Garage" mannenboek van gemaakt. Zelf vind ik hem erg geslaagd. Het is dus 1 kaart!

Je kan trouwens ook op je gemak, nog het boekje namaken. Ga hier naar de HobbyVision blog en je vind alles wat je nodig hebt. KLIK HIER Alles is gratis!

Net zoals mijn buro als ik bezig ben, wordt mijn werkplek voller en zo ook deze garage. Natuurlijk ruimen we altijd alles netjes op na een einde van de werkdag, ook in de garage :D

En?

*********************
Scrap 'n Chat

A second blog today, because I am so proud of it!
Wednesday evening we had an Scrap 'n Chat, the same thing as a SOL = ScrapOnLine, only a different name. :D  In the Facebook group of HobbyVision a Dutch craft store.
I've made a muscoline booklet. Vintage garage style.

You can make the booklet yourself in your time, all the hints are for free and online. But only in Dutch....  Click here  It's just one card.

Just like my craftroom when I am working, it's a mess. Well on a workday in a garage it'sa mess to but after, we'll clean everything!

Do you like it? Well I do!


Front / Voorkant

Inside/ binnenkant

By the tags, you can pull out the cards on both sides
Als je aan de labels aan de zijkant trekt dan trek je de kaarten aan weerzijden eruit.



Challenges





18 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel mooi gemaakt Diana...zo een schitterende mannencreatie..met mooie stoere details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cool!
    Mooie details, bedankt voor de link.
    Ik ga het zeker een keer proberen deze kaart,vind het model zo mooi.
    Zitten er nou bierdopjes op, zie ik dat goed?
    Dat is een heel leuk idee!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Crealientje,
      Dat zie je inderdaad goed, bierdopjes in zwarte gesso gezet, gilding wax in zilverkleur en ik had nog koper kleur viva inka gold.

      Verwijderen
  3. Zoooo, die is cool, zeg! Wat een gave uitwerking van jou!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf mannenkaartje Diana....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is fabulous Diana, such a brilliant design and beautifully decorated on the inside as well.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergave kaart met zoveel leuke details versierd!! Had hem al langs zien komen op het blog. Echt super!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana