Volgers

vrijdag 24 februari 2017

Get well

Beterschap,
Ik vind dit zo'n leuke techniek.
Dat was degene die ik van Joyce heb geleerd, volg haar blog, en nu probeer ik zelf wat dingen uit te bouwen en met kleuren te spelen. De kikker stempel is ook 1 van de Action. Van een vorige serie, die hoort bij de beertjes, giraf en uilen enzo....die je kan inkleuren.

Hopelijk vrolijkt deze kaart Ans een beetje op.

Fijne dag allemaal


*******

Get well
Love this stamping technic. I've learned this one from Joyce, follow her blog,  and now I am trying to learn my self some things and playing with the colors.  This stamp is one from a serie from a really totally awsome store named the Action in the Netherlands :D

I hope, Ans is cheering up from this card.

Have a fantastic day!

*******************










3 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Diana...ik vind stempelen ook steeds leuker worden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook een mooi kaartje.
    Prachtige kleuren.Past goed bij elkaar.
    Ik heb de dieren serie net gemist en daar baal ik enorm van.
    Vind ze zo schattig.
    Ach ja je kan niet alles hebben, vaker bij de action binnen lopen. Mis ik het niet.:)
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...