Volgers

dinsdag 14 februari 2017

Gorjuss

Gorjuss,
Tja, ik maak ze veels te weinig. Ik heb een aantal geweldige stempels en vooral veel Gorjuss papier e.d. Met ook uitdrukvellen. En dit is er 1 van. Ik ben echt fan van Gorjuss en ik houd juist van die donkere (stoere) kleuren. En met stempels kan je ze natuurlijk de kleur geven die je wilt. Ik als stoere oude punk/rocker ga dan toch voor de iets donkere versies. :D Ik ben echt wel fan van Gorjuss

Ik heb geen idee meer , welk uitdrukvel dit was. Volgens mij kwam dit uit een groot A4 pakket, die je kan kopen waar er meer in zit.

Gebruikte materialen

  • Gorjuss designpapier
  • Gorjuss uitdrukvel
  • Gorjuss strikjes
  • Dutch DoobaDoo tag mal
  • Vlinder stans
  • Pearl pen, zilver, van Dutch Doobadoo 
  • Nellie Snellen, tekst stans "Zomaar"
Ze is wel Gorjuss he?!!!

*********
Gorjuss,
I make them not often enough. I am a fan of Gorjuss. I just love the dark original colors of Gorjuss. I am an old punk/rocker and love the kinda like punklook on Gorjuss, the dark look.  With the stamps, you can color them in any color you like. This time i've used a decoupage kit of Gorjuss. 

I don't recall witch decoupage kit it was, but it was the A4 size kit with lots more in it. 

Used materials
  • Gorjuss design paper
  • Gorjuss decoupage kit
  • Gorjuss bows
  • Dutch Doobadoo Tag die
  • Butterfly die
  • Pearl pen, silver, Dutch Doobadoo
  • Nellie Snellen txt die "zomaar". Translated: just because. 
She is Gorjusssss?!!!





7 opmerkingen:

  1. Gaaf! Stoer maar ook lief met de vlinders en bloemen. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Diana, leuk stencil van DDBD en gezellig zo met al die vlindertjes er op...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie tag/kaart Diana ja ik vind ze ook mooi heb nog geen tijd gehad voor de nieuwe stempeltjes.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tag met het stoere Gorjussmeisje en de tere vlinders!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze tag Diana...heeft inderdaad een stoere uitstraling ..en het leuke gorjussplaatje maakt het helemaal af

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...