Volgers

zaterdag 25 februari 2017

Graffiti

Waterlooplein
Ruim 16 jaar geleden hebben mijn man en ik elkaar voor het eerst live gezien op het Waterlooplein in Amsterdam. De foto op het schild is pas geleden genomen door mijn man in zijn nachtdienst. Dat hok wat je ziet, was vroeger de snackbar waar ik werkte op het Waterloopleinmarkt. Zo'n leuke tijd was dat!
Dus het is echt een herinneringsfoto geworden en deze heb ik verwerkt op een schild met gesso, structuurpasta, panpastel en allerlei andere dingen.  Ik vind het een heerlijke vrolijke herinnering aan een geweldige  leuke tijd!

Gebruikte materialen

  • Dutch Doobadoo MDF schild
  • Dutch Doobadoo gesso
  • Dutch Doobadoo structuurpasta
  • Panpastel
  • Dutch Doobadoo stencils
Fijn weekend!

*******************

Amsterdam
About 16 years ago my husband and I met live for the first time on the Waterlooplein in Amsterdam. He made this photo a couple of weeks ago in his nightshift. The little house that you see, used to be a cafetaria where I worked. I got really awsome memories of this period.

So I made a memory on MDF with lots of fun colors and happiness. 

Used materials


  • Dutch Doobadoo MDF shield
  • Dutch Doobadoo gesso
  • Dutch Doobadoo structuurpaste
  • Panpastel
  • Dutch Doobadoo masks

  • Have a fantasic weekend!








    8 opmerkingen:

    1. ziet er heel erg leuk en kleurrijk uit Diana

      gr karin

      BeantwoordenVerwijderen
    2. This is fabulous, a great design and super background.
      Pauline - Crafting with Cotnob
      x

      BeantwoordenVerwijderen
    3. ooh....maar dat is een leuke herinnering Diana....wat heb je er een prachtig geheel van gemaakt!
      Groetjes Diny

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Heel mooi en kleurrijk deze creatie Dina....zoveel leuke details erop....SCHITTEREND!!!

      groetjes Rosina

      BeantwoordenVerwijderen

    Hi
    Thank you for your kind message
    I hope to you see back on the blog.

    xoxo
    Diana
    ***************************
    Hoi,
    Bedankt voor je leuke bericht.
    Ik zie je graag weer terug op de blog.

    xoxo
    Diana