Volgers

dinsdag 7 februari 2017

Hobbyjournaal designer

EINDELIJK!
Ik heb er lang op moeten wachten. Vanaf Oktober al.
Nu kan ik het zeggen.

Ik wordt 1 van de nieuwe designers van het HobbyJournaal! Heerlijk, weer een uitdaging die ik aan mag gaan en vooral aan wil gaan.

In het HobbyJournaal nummer 145 komen onze opdrachten die wij moesten maken te staan. Voor de rest weet ik ook nog niets. Dat komt wel :D  EINDELIJK! 



Het HobbyJournaal heeft al veel geweldige designers, dus ik vind het een eer om er bij te mogen horen.
GAAF HE!
Ik heb er zin in!

Nummer 143, is net uit,. Dus het duurt niet meer zo lang meer.
***** FINALLY!
I can say that I am one of the new designer of the Dutch craft magazine HobbyJournaal! I've waited till october 2016. And in number 145 our cards will be shown. I am so proud of it! And sooooo happy! It's such an honor! HAPPY!!!

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met dit leuke nieuws Diana......wat ontzettend leuk voor je! Je kaartje hieronder is ook heel erg leuk!
    Groetjes en veel succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat is dat gaaf voor je Diana! Proficiat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat tof voor je! moet toch wel iets doen als je straks je werk op op papier gedrukt ziet!
    proficiat en veel plezier ermee!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf voor je! Van harte gefeliciteerd! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Diana super voor je

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf Diana, wat een leuke uitdaging voor je.
    Heel veel succes!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut een leuke uitdaging! dank je wel!

      Verwijderen
  7. Congratulations Diana, I will look forward to seeing your cards when you can share them.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk nieuwsje Diana...zo leuk voor je dat je als designer aan de slag mag bij het Hobbyjournaal...veel succes met deze nieuwe uitdaging...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Diana gefeliciteerd met je leuke nieuws. Wens je veel plezier en verheug me op je creaties. Gr. Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...