dinsdag 21 februari 2017

Inky

Goedemorgen!

Van de week, ben ik een beetje aan het spelen geweest met inkt en ik merk dat ik vastloop met wat er mee te doen. Dus ik moet even op youtube rondneuzen. Ach... oefening baart kunst, ook de nu meest fantastische kaartenmaaksters zijn ooit begonnen. :D

Geƫxperimenteerd met diverse kleursen en tinten. Gewoon doen waarom niet?!

Fijne dag!

************

Goodmorning!
Last week I've expermented with ink and colors. Not my best work, but ok. I need to check youtube a bit for more ideas. Even the most best cardmakers/scrappers once started....

Have a nice day!






13 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, hoor? Mooi gespeeld met inkt en stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaartjes gemaakt Diana...en het is je toch goed afgegaan die achtergrondjes met inkt...Ik vind ze prachtig...en de stempels komen er ook heel mooi op uit...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks mis mee hoor! Ik vind het prachtige achtergrondjes en je hebt er mooie kaartjes mee gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Grappig hoe jezelf op iets kijkt en een ander

      Verwijderen
  4. Pretty cards Diana, I especially like the second one - such a lovely background.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je spelen is geslaagd hoor Diana. De onderste is mijn favoriet, heel mooi!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes maak je. Lekker kleurig. Ben gelijk je volger geworden. Creatieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...