Volgers

zaterdag 4 februari 2017

Just because....

Zomaar....
Ik dacht "even" een kaart te borduren. Dat heeft toch wat meer tijd in beslag genomen dan ik dacht :D
De Oud-Hollands lijn van Amy Design vind ik geweldig leuk!
Zeer geschikt voor "zomaar" kaarten vind ik.

Ik kan beter en mooier want ergens heb ik moeite met "simpele" kaarten.
Helemaal vanuit het niks beginnen is meer mijn ding. Dan kan ik echt mijn passie erin gooien en lekker los gaan.
En toch is dit soms ook wel relaxed. Niet nadenken en gewoon doen.

Wat vind jij ervan?

Heel fijn weekend gewenst!

*************\

Just because....
I've thought I'll make a quick embroudery card. But it took more time than I've planned :D
I love the "Oud-Hollands" lijn van Amy design ( Old-Dutch).
You can use them for any occassion.

But I know, I make better and more nicer cards. I just found out, that those like these are to easy for me. I love to build a card from scratch and put all my love and passion in it and go nuts with it.
But somethimes it's nice not to think and just do it....

What do think you of it?

Have a great weekend!




16 opmerkingen:

  1. Mooi geborduurd in kleuren die prachtig bij het plaatje passen!
    XxxMargreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gedaan! Mooi borduursel en door het blauw komt het plaatje mooi uit. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Diana!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Diana,
    Mooi geborduurd kaartje. Ook dat blauwe in het midden.
    Je vindt simpele kaartjes moeilijk zeg je.Ik ook hoor. Maar ze zeggen wel eens less is more!
    Ik persoonlijk zou zelfs het zomaar ook weg laten.
    Het borduren is zo mooi dat ik alleen iets in de binnenkant zou zetten.
    Is geen kritiek hoor!Maar dat is mijn voorkeur.:)
    Wens je een heel fijn freubel weekend.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi
      Dat klopt maar omdat ik Dit niet zelf bedacht heb wil ik altijd iets van mijzelf toevoegen en het een breek geven en.... het woordje "zomaar" verbergt ook wat. Hahaha. Ik had geen zin om het los te halen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
      Ik vind het gewoon erg belangrijk om iets van mijzelf toe te voegen. Aangezien dit een compleet pakket is ๐Ÿ˜‚

      Verwijderen
    2. Ja, natuurlijk.Ik snap wel wat je bedoeld!
      Ooohh het zit er met een reden op. hihihi.
      Dat is inderdaad balen als er iets niet helemaal gaat zoals je wil. Ik haal het borduurwerk ook wel weer eens los.pffff Dat heb je dan hier mooi opgelost zo.:)
      Je volgende kaart is helemaal perfect met het zomaar erbij op.
      Fijne zondag, groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  5. Een schitterend kaartje weer Diana...leuk het borduurtje en het plaatje en tekst past daar zoooo mooi bij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful card Diana, such a lovely image and beautiful stitching. I think we should make whatever makes us happy.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...