Volgers

maandag 20 februari 2017

Magical

Toverkaart
Jawel...ik heb mijn Harry Potter jas aangetrokken en ben los gegaan :D
Hier en daar nog wat aanpassingen nodig. Maar ik vind hem zoooo gaaf!

Zoek op Youtube op "Magical Card" en je vind diverse uitleg.

Jij dan?

Fijne dag

**********

Magical Card
Well, I put on my Harry Potter coat and see what happend!
Need a bit more practice but for my first magic, I think it's awsome!
Search on YouTube on "Magical Cards" and you'll find a lot of tutorials.
What do you think?

Have a great day!


Check the YouTube video / Bekijk het YouTube filmpje 

#1


#2




Challenges



8 opmerkingen:

  1. Tovenares Diana....wat heb je dat gaaf gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Ja Harriet Pottert :D
      Dank je wel! Zag het ineens voorbijkomen en vond het zo gaaf.

      Verwijderen
  2. Hoe kom je erop hihi
    Prachtig ๐Ÿ’š๐Ÿ’œ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    Mooi en prima filmpjes!
    Resultaat zonder toverspreuk,hihih.
    Heb je de stempel er heel afgekregen, van mij was die stuk.Te ruw geweest! :(
    Ik heb al een paarvan dit soortkaartjes voorbij zien komen de laatste tijd.Ze zijn zo leuk!
    Fan van Harry Potter, me to!
    Ben nu met het 8e boek bezig, die ik onlangs gekregen heb.
    Moet wel wennen aan de schrijfstijl, ben op de helft.Kan er geen genoeg van krijgen hoor. Maar ik dwaal af.
    Heb je heel leuk gedaan Diana.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoooi!
      Ja haha. Dank je wel.

      ja gelukkig wel. Je moet ze inderdaad met beleid eraf halen. alle stempels van de Action trouwens.
      De kaarten zijn idd hot momenteel. Ik zag het gisteren ergens 1x voorbij komen.

      Leuk!! Haha gezellig hoor, dwaallichtje.

      Dank je wel

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...