Volgers

zondag 5 februari 2017

Memento Dew Drops

Inkt
Ik ben helemaal overstag gegaan met de Memento Dew Drops inkt.
Goedkoop en veel fijner stempelen vind ik dan bijvoorbeeld de Distress Inkt. Die ik ook gewoon nog gebruik. De Memento blijft ietsjes langer nat en daardoor kan ik zelf wat meer mee doen.

Van de Dew drops zijn 36 kleuren en ik vind het zelf handig om een kleurenschema in te vullen op een papier die ik prettig vind. Ik zie dan zelf wat de kleuren doet op dat papier en ik weet meteen wat ik heb. Zelf moet ik er nog 3 hebben.

Ik leg de kleurenschema naast mij neer, Zodat ik in 1 oogopslag kan kiezen. In plaats alle inktpads af te moeten gaan en dan hopen de juiste te hebben gepakt.

Op het internet vond ik een gratis downloadbare kleurenschema.
Je kan de al voorgekleurde schema downloaden en als je naar beneden scrollt vind je de blanco schemas om zelf in te kleuren. KLIK HIER om naar de website te gaan.


******************

Ink
I totally love the Memento Dew Drops ink.
Cheaper and easier for stamping than the Distress Ink, I still use those too. The Memento doesn't dry so fast, so it gives me a little bit more time. I love that.

There are 36 colors in total of the Dew Drops. I still need 3 more and than I got them all. I love to use a colorscheme by my side. So I can choose quickly a color. Instead checking all the inkpads one by one.

I found a colorscheme, you can download  for free. You can download blank scheme's and colored one. CLICK HERE

My personal chart. Missing 3 colors

3 opmerkingen:

  1. Dat is handig ben het schema meteen op gaan halen.
    Ik heb er nu 6 en ben ze aan het sparen!
    Zulke leuke stempelinkten.
    Bedankt Diana.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Bij HobbyShop de Egel, kosten ze maar 1,25 per inktpad. Dat is nog leuk shoppen!

      Ja he en werken ook fijn.

      Verwijderen
  2. Ik heb er inmiddels 28....vind ze idd heel fijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana