Volgers

maandag 6 februari 2017

New week

Goedemorgen!

Weer een snelle gemaakt. Is toch stiekem wel leuk.
Ik weet al wat ik lastig vind, aan die kant en klare projecten, ik heb het niet bedacht :D
En dat vind ik lastig. Ik moet en zal iets toevoegen wat van mij is hahaha. Dus probleem opgelost !

Fijne dag en een geweldige week gewenst!


**************

Goodmorning!

Made a quickie again. It's fun to make.
I know, why I have a hard time with complete cardmaking packages, it's not my idea :D  I want my personal touch in it hahaha.  Problem solved!

Have a happy monday and a great week!



14 opmerkingen:

  1. Deze bedoelde ik gisteren, die is helemaal leuk!
    Kan het zijn dat je die al eerder gepost had?
    Fijne dag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nope. Dat kan niet. Het is set van 3 en dit is de 2de di ed ik gemaakt hebt van de oude Holland serie van Amy design hihi

      Verwijderen
    2. Ik weet al, jij bedoelde deze: http://dianascreation.blogspot.nl/2017/01/oud-hollands.html
      Daar zit hetzelfde plaatje idd bij

      Verwijderen
    3. Bedankt voor je antwoord.
      Die 3 op een rij oud hollands bedoelde ik niet.
      Ik heb hem in mijn leeslijst staan met titel Maandag.
      Ik kan hem alleen niet doorklikken.
      1 dag geleden staat erbij.
      Wat grappig!:)Daarom gaf ik gister bij je vorige kaart al aan dat ik deze op deze manier heel mooi vind.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
    4. Oh nu snap ik het. Dat had te maken dat BLOGGER de ingeplande actie niet goed deed en dus te vroeg plaatste ( gisteren dus). Dat was deze blog waar blogger niet goed het "schema" had gedaan. Daarom stond ie gisteren 1 minuut online. Ik had hem meteen verwijderd. En deze netjes weer aangemaakt. Blogger heeft soms de hik. Ik schrijf als het even kan, soms al weken vooruit. Ligt eraan hoeveel ik gemaakt heb en of de eventuele ontvangers de kaart of andere creatie al hebben.

      Verwijderen
    5. aahh ok. vandaar!
      Ja die techniek hapert soms.Opgelost.hihihi.
      Ik blog sinds een 3 kwart jaar, en heb sinds kort ook ontdekt dat je iets vooruit kunt schrijven en in concepten kunt zetten. Is wel handig.
      Fijne freubel week en tot blogs.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  2. Heel mooi weer dit kaartje...TOP gedaan met dat prachtige borduurtje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A fabulous card Diana, a super image and beautiful stitched border.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...