dinsdag 28 februari 2017

Purple

Purple
Dit is de naam van het hondje wat vorige week helaas is overleden en voor mijn vriendin heb ik een herinneringsalbum gemaakt voor haar.
Naam van het hondje was meteen mijn kleurenthema

Ik kon het pas laten zien als het had ontvangen en dat is gebeurd.
Link naar het patroon , klik hier

Met mijn favrotiete tekst erin van de film Nanny McPhee:
There is something you should understand about the way I work.
When you need me but do not want me, then I must stay.
When you want me but no longer need me, then I have to go.
It's rather sad, really, but there it is.

Wat vind je ervan?

*****************
Purple 
This is de name of the dog of the picture. Poor dog has died last week. So i've a memory album for my friend. And I had to wait to show it.
Tutorial click here

With my favo text from the movie Nanny McPhee:

There is something you should understand about the way I work. When you need me but do not want me, then I must stay. When you want me but no longer need me, then I have to go. It's rather sad, really, but there it is.

Do you like it?







Challenges





22 opmerkingen:

  1. Wat lief van je om dit te maken. Het is heel mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi eerbetoon aan Purple.
    Prachtig boekje. Zal je vriendin goed doen. Kan ze elke keer als ze naar de kaart kijkt haar hond zien en weet ze dat ze een lieve vriendin heeft die er voor haar is. Zo belangrijk in het leven.
    Mooi gebaar!
    Fijne avond en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik doe het graag voor haar.
      Jij ook fijne avond

      Verwijderen
  3. o wat heb je dat prachtig gemaakt Diana, heel lief van jouw.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je voor je vriendin gemaakt, wat zal ze daar blij mee zijn met een foto van Purple erop.Heel mooie tekst ook!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi herinneringsalbum heb je voor je vriendin gemaakt, Diana...en natuurlijk in paars! En wat een schitterende tekst!
    Geniet van je dinsdagavond!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je heel erg LEUK gedaan Diana.....wat zal je vriendin dat waarderen! Mooi zo in het paars.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel lief gebaar Diana om zo een prachtig albumpje te maken voor je vriendin, het verlies van een trouw huisdier heeft toch dikwijls een impact op .heel mooi in deze paarse kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gedaan, en zo persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful creation

    Thank you for sharing with us at Inspiration Destination this fortnight, hope to see you again soon
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful creation ..love every bit of it...Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges.Hugs xx Deepti Aggarwal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtig herinneringsboekje voor je vriendin gemaakt. Ook de tekst is heel mooi!
    Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie lieve herinnering heb je gemaakt voor je vriendin haar hondje. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels & Kadootjes. Hartelijke groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...