Volgers

zondag 19 februari 2017

Roses

Goedemorgen lezers,
Leuk dat jullie er weer zijn. Ik vind het echt erg leuk al die reacties en ik doe mijn uiterste best om ook bij jullie te reageren.

Ik heb vorige week via Diny Sprakel, het Studio Light Roses block mogen winnen. En ik heb er op mijn eigen manier een kaart van gemaakt.
Met de Dutch doobadoo mal, ook het licht bruine kleinste gedeelte uitgeknipt van het Roses block om zo toch de zelfde vorm aan te houden. Het achterste papier is design papier van Graphic 45 Romance en natuurlijk Kraft papier.

De rest is allemaal van het mooie block afkomstig, hier en daar met foamblockjes opgehoogd opgeplakt om een leuker 3d effect te geven.

Een liefdevolle zondag gewenst!

********

Goodmorning readers,
I love it, that you read my blogs and leave very nice notes for me. I try to go to all of your blogs and leave a messages there for you.

Last week I won a Studio Light block named Roses from Diny Sprakel. In my own way I've made a card.

I've used the Dutch Doobadoo stencil on kraft papier and DP of Graphic45 Romances, all the rest is from the Roses block. Also used some ribbon and 3d foam to give a more 3d effect.

I wish you a lovable sunday!







14 opmerkingen:

  1. Prachtig dit vintage kaartje Diana...zo mooi met die roze rezen erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige, romantische vintage kaart Diana...mooie accessoires erop!
    Zometeen komt er een kaartje op mijn blog: de teardrop....wat toevallig hè?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb net even je 'persoonlijke' pagina gelezen....heel heftig...heb bewondering voor je zoals je ermee omgaat...maar voor jezelf de beste manier, denk ik....zo blijf je lol in het leven houden!
      Bedankt voor de verwijzing naar je pagina.
      xxx Margreet

      Verwijderen
    2. Dank je wel! Absoluut vermaak me prima.

      Verwijderen
  3. Schitterend Diana....en gefeliciteerd met deze prachtige prijs!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart gemaakt. Gefeliciteerd met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful card Diana, a lovely shabby chick design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana