woensdag 1 februari 2017

Happy Birthday

Man's verjaardag
Mijn man is pas volgende week jarig en ik vind het niet leuk om een "gewone" kaart te maken. Tenslotte komen die kaarten toch ook in mijn huis terecht :D  Mijn idee was dus meteen iets om te laten zien en te laten staan en iets wat ik nog nooit gemaakt had. Heerlijk en behoorlijk mijn grenzen verlegd. Dus een luchtballon.
Het idee vind je natuurlijk overal op internet, De uitwerking is 100% van mij. Geen patronen of uitleg aan te pas gekomen, geheel uit mijn hoofd gemaakt.

En dan als thema stoer, ijzerlook en verjaardag.

Gebruikte materialen:
  • Zwart papier
  • Embossing folder
  • Leuke stoere stansen zoals gereedschap en tandwielen
  • sate prikkers
  • Stansen om de cirkels uit te stansen. 
  • Lint
  • Zilveren Gilding wax om de metaal look te geven
Wat vind je van de luchtballon? 

*****

Husband's Birthday
My husband is having next week his birthday. And I didn't liked the idea to make a "normal" card. The thing is, the cards are staying in my house and I wanted to make something really fun and totally different. So I made a hot air balloon :D
The idea you can find it everywhere on the internet. But the making and design is 100% my idea. No help from youtube or a tutorial or pattern. 

Used materials:
  • Black paper
  • Muscoline embossing folder
  • Muscoline dies likes tools
  • Ribbon
  • Silver Gilding Wax for the metal look
And you like the hot air ballon? 




Challenges

19 opmerkingen:

  1. cool!!! Heel knap gemaakt!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superstoere creatie! Niet vervelend om tegen aan te kijken☺☺...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Absoluut niet. Krijgt ook mooie plek om rond te hangen

      Verwijderen
  3. Hoi Diana, ik ben meteen ook volger bij jou geworden.
    Is een anoniem fotootje onder de naam Leo van Bijnen.
    Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet te zeggen hoe mooi en stoer ik je mannen creatie vind,haha!!
      Gr Wilma

      Verwijderen
    2. Haha dank je wel. Gezellig welkom!

      Verwijderen
  4. Woooow super leuk deze gereedachapshanger Diana...wat ben jij lekker creatief bezig geweest...mooie stoere uitstraling dat zal je mannetje zeker wel heel leuk vinden en jij kan er dan ook nog van genieten...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Hij vind de luchtballon geweldig leuk hihihi

      Verwijderen
  5. Wow! This is fabulous, such a wonderful design and lots of brilliant details - it certainly is different, your husband will love it.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He is going to love this! Such a great job, I wouldn't even know where to begin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much! He will! I am going to make some more :D

      Verwijderen
  7. cute idea love the tools on it. Thanks so much for joining in the fun here at Through The Craft Room Door and we sure hope to see you again next week.
    Linda DT TTCRD
    Ladybugstampers.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your husband will be thrilled! Great balloon and so unconventional idea.
    Thank you for sharing with us Crafting With An Attutude.
    BozenA DT CWAA

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...