zaterdag 25 maart 2017

Carrousel for sale

3D printer
Deze heb ik met de 3D printer gemaakt. Ideaal!Ik wil niet meer zonder.
Geen gezoek meer naar de juiste kleuren.
Bekijk de video  hieronder

Nu te koop via mij.
Twee torens voor 36 Memento Dew Drops Inktpads.
Kijk hierboven onder "Te koop" hoe te bestellen en meer belangrijke informatie.

**************

3Dprinter
I've made two storage towers for 36 memento Dew Drops inkpad with my 3Dprinter
Awsome right!

For sale click here ( Dutch text)
Check the video



Video




6 opmerkingen:

  1. Wow these are amazing - it still boggles my mind to see these printers work! Now they just need to be able to produce sunshine whenever you want it lol.
    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, ziet er heel handig uit! Sjiek gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is deze carroussel voor je dew drops Diana
    zo handig om ze ze netjes op te bergen
    Ik heb een vraagje en daar stuur je zo een mailtje voor...
    Groetjes Rosina

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      Absoluut! Ik heb zelf de prototype met 1 grote toren want ik heb nog niet alle dew drops zoals Brilliance enzo... maar ik ben er zelf dolgelukkig mee!

      Is goed! Emailadres vind je linksboven op het gele envelop button onder de FB en Pinterest knop.

      Groetjes

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...