dinsdag 28 maart 2017

Challenge Reminder & freebie

Hoi lezersss,
Creative Moments Challenge loopt nog, doe vooral mee en win mooie prijzen!
Ook geven we een gratis digi weg!
Ga hier naar de Challenge

Fijne dag!

************************

Hi readers!
This is a challenge reminder of Creative Moments. Please join us and win beautifull prizes.
We got also a FREEBIE for you.
Join the challenge CLICK HERE



A inspiration card from my DT co-member Elena, go to see her blog!
Inspiratie kaart van mijn DT collega Elena, kijk ook op haar blog

10 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart, erg mooi die bloemen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik zal het doorgeven en ik hoop dat je ook eens meedoet met een challenge bij ons.

      Verwijderen
  2. Wat een plaatje! prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik zal het doorgeven en ik hoop dat je ook eens meedoet met een challenge bij ons.

      Verwijderen
  3. Thanks for choose my card Diana *_*
    Hugs
    Creativele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Dat is niet mijn kaart. Staat er duidelijk bij in 2 talen. Ik zal je compliment doorgeven

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...