vrijdag 31 maart 2017

Stamp Event & my own stamp

Stempel
Ik heb mijn stampmaker eens uit het stof gehaald en in opdracht een clearstempel gemaakt.
Mijn vriendin Liliane wilde graag ook een eigen logo voor achter op  haar kaarten.
Ik vind hem zelf erg goed gelukt en leuk geworden!

En nu we het toch over stempels hebben,
Wie gaat er Zondag 2 april, naar het Stempel Event in Nijkerk? 
Ja, IKKUH!!!!
Ik wil met iedereen die ik online ken en daar zie een selfie maken :D Pffft......Waar begin ik aan hahaha.
Bijna alle workshops/ make and takes zijn gratis!

Probeer mij prive te bereiken als je er Zondag ook bent en het ook wil. Email mij anders van te voren of voeg mij toe op facebook en dan kan je altijd een prive bericht sturen naar mij.
Linksboven staat een FB icoontje, klik erop en voeg mij toe. Dan vinden we elkaar wat makkelijker en sneller.

Fijne dag!

***********
Stamp
I found my stampmaker again and dust it off :D
A friend ask me to make a logo for her what she can put on the back of her cards.
I think it's very cute and nice.

This weekend is a totally awsome Stamp Event in The Netherlands, Nijkerk. I am going Sunday April 2th. Almost all workshops are for free!!!
Please add me in Facebook or email me, so that we can keep in touch.
I wanna make with everyone I know selfies on that event hahaha.

Have a nice day!



6 opmerkingen:

  1. A fabulous stamp Diana, such a cute cat - I'm sure your friend was really pleased with it.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf de stempel die je voor je vriendin gemaakt hebt!
    Helaas geen selfie, heel veel plezier zondag.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een gave stempel heb je gemaakt!
    Veel plezier in Nijkerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow. Dat is leuk! knap uitgewerkt en mooi geheel.
    Ja....Ik ook! Misschien zien wij elkaar daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, that is a great logo! You are very talented Diana!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super sierlijk is dit logo.
    Gave stempel!
    Heel leuk gedaan.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...