woensdag 1 maart 2017

Stamping tools

Stempel en kaart benodigheden
De printer maakt overuren voor mij. Heerlijk.
Aantal nieuwe kaartenstandaards voor mij en wat stempelhouders, ik weet eigenlijk niet hoe je ze noemt, stempelhouders zijn eigenlijk weer wat anders, waar je foampads op doet om dan lekker te kliederen.

Uiteraard kan je deze ook bestellen bij mij. Kijk boven bij "Te koop" of KLIK HIER.

Morgen, 2 April ben ik als bezoeker te vinden in Nijkerk op het Stempelevent samen met mijn man. Ik ben benieuwd of iemand van jullie tegenkom daar? Spreek mij a.u.b. aan.  Ik ben herkenbaar aan de grote man en ik in de rode rolstoel  en zie mijn profiel foto hiernaast, die is vrij recent, van vorige week.

Fijn weekend!

**********

Stempel and card tools
My 3Dprinter is working is ... off :D
Some new cardholders and inkpadholders.

You can order them here ( All in Dutch)

Tomorrow April 2d I am in Nijkerk at the StampEvent as a visitor together with my husband. You can recognise me with my red wheelchair and big husband :D  Check my profile photo.

Enjoy your weekend!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...