Volgers

maandag 1 mei 2017

Coloringtechnics

Helaas zijn er een paar volgers verdwenen na de beeindiging van mijn winactie. Jammer

Kleurtechnieken
Ik wil mij verdiepen in de kleurtechnieken met name voor de stempels en prompt kreeg ik geheel zonder rede van mijn allerliefste, dit geweldige boek kado van Kleurtechnieken van Julia Woning.
Voor de leken zoals ik, perfect goed boek! Ik denk dat als je langer en vaker kleurt dat het overbodig is, dan zou ik als ik jou was eerst even inkijken alvorens te kopen.

 Ik heb de goedkope Twinmarkers van de Action maar nooit wat mee gedaan en in dit boek wordt ook de marker uitgelegd en veel oefeningen erin.  Ik ben er zeer blij mee.

Moet wel zeggen voor de Twinmarker heb je wel de kleurenschema nodig, die kan je hier GRATIS downloaden: KLIK HIER
Ik ben al misgegaan door de verkeerde tint te pakken maar het is opgelost.
Eigenlijk kleur ik geen grote platen meer. Ik vermoed dus dat met stempels het een mooier effect geeft dan met de grote kleurplaten.  Maar om te oefenen ideaal!


Deze opdracht ging dus over het blenden met markers.  En als ik de smaak te pakken heb ga ik mij verdiepen in de betere markers. Nu eerst hiermee oefenen.
Ik mis wel al wat kleuren merk ik. Maar dat komt wel.

Voor de allereerste keer met markers, niet slecht al zeg ik het zelf en een grote plaat.

Fijne dag!

****
Unfortuanally some followers has left us after the end of the (Dutch) give away, to bad...

Coloring technics
I want to learn more about coloring and than in stamps. As a suprise my husband gave me this awsome learning book "Kleurtechnieken" by Julia Woning. I don't know if there is a English version for it, For the newbies this is a awsome book. But for the experiecend people. I don't think you will learn something new.

I use very cheap markers from a awsome cheap Dutch store. Twinmarkers they called.  You really need to use a coloringscheme with these markers. I got one for free to download CLICK HERE
I normally coloring stamps and with pencils. So this is perfect to use the markers. They are a lot of assignments in the book. And this one is assigment about blending with markers.
This was my very first try with markers and its ok. When I am happy with it. I am going to check for better markers.
Practise makes perfect.

Enjoy your day!






4 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...