zondag 14 mei 2017

Smashbook

Sorry soms plaatst ie de tekst heel ver uit elkaar en ik krijg het met HTML en gewoon weghalen er niet uit. Smashbook
Van de week werd ik geattendeerd op dit geweldige idee! Ik ben namelijk niet van het scrapbooken.
Scrapbook is meer om je mooiste herinneringen in te bewaren. En Smashbook is een creatief dagboek. Net zoals vroeger, je schoolagenda die einde van het jaar, zo dik was, dat ie uit elkaar viel. Is exact hetzelfde alleen dan zonder huiswerk hahaha. Ik vind het een super idee! Echt iets voor mij!
Ik had nog een scrapbook liggen van de Hema. Dus hopla. Kast en 2 pagina's gedaan.En wat is dit rustgevend!!! Heerlijk! Om te beginnen kan je een lijst aanhouden met leuke onderwerpen. Ik ben begonnen met "over mijzelf" en "10 feiten over mijzelf". Ook maak ik nu eindelijk mijn materialen op die er al jaren liggen, zoals stickers enzo.

Op Youtube vind je diverse, ook Nederlandse, filmpjes met super uitleg!

Fijn dag!

***
Sorry, sometimes blogger puts the text a bit weird and I can't change it.
Smashbook
Last week someone told me about Smashbooking! OMG! WHY DID NOBODY TOLD ME THIS BEFORE! I love it! A creative journal. Completely different than scrapbooking. In a scrapbook, you put your favorite moments with photo's , like a wedding, birth, birthday's of your childeren etc. In a smashbook. You put everything in it whats on your mind. I've started

I had a scrapbook. So i've started with a list for ideas.. first page it's "about me" and second page is about "10 facts of me" You cant read it all, because its personal. I totally love it. It's gives peace in your had and your old stash what you finally can use. LOVE IT

On youtube you'll find alot of good explanation and ideas!

Enjoy your day


9 opmerkingen:

  1. Hoi hoi.
    Inderdaad een leuk idee.
    Al is de foto beetje klein.( ik kijk op telefoon, denk dat het daardoor komt)Kun je mooi je "ei" in kwijt.
    Ja, ik ken het wel zo'n agenda. Uit de gids en Hitkrant allerlei dingen knippen en op plakken. Tekeningen erbij enz.
    Zo leuk!
    Ik heb nog 1 agenda in bezit.30 jaar oud.Ik ga er weer eens in bladeren.😊
    Fijne dag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Je kan op de foto klikken en dan uitvergroten en deze is bewust kleiner dan normaal want het is persoonlijk.

      Ja inderdaad. Hihi jij hebt hem nog. Zo

      Verwijderen
  2. Succes met je smashbook!
    Fijne zondag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, zo'n smashbook. Ik had er nog nooit van gehoord. Lijkt mij ook tof om ergens bij stil te staan of om jezelf (beter) te leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan er ALLES mee doen wat je wilt.

      Verwijderen
  4. Wat een gaaf idee Diana om zo een smashbook te maken...kan je ook heel veel creativiteit in kwijt...Heeeeel mooi gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...