Volgers

donderdag 13 juli 2017

Gear

Ezelkaart
Dinsdag 11 Juli bij Hobbyvision was er weer een Scrap 'N Chat onder leiding van Monique Haarhuis. Hier hebben we deze geweldig leuke driedubbele easel card gemaakt.  Plaatje is van Nellie Snellen, en de tandwielen en sleutel heb ik zelf geprint met mijn 3d printer.  De stempel en de snijmal is van Amy Design - Vintage Vehicle, deze heb ik iets aangepast. Ik heb de ezelkaart rustig gehouden.

Ik vind hem wel stoer geworden en jij?
Fijne dag!

***

Easelcard
On Tuesday July 11th we had another Scrap Online on the Hobbyvision Facebook group and Monique Haarhuis teached us this awsome triple easelcard. I used the picture of Nellie Snellen and the stamp and border die from Amy Design - Vintage Vehicles. The gears and tools I've printed myself with my 3D printer. I kept the card a little simple and clean.

I like it and you?
Enjoy your day!





Challenges I participate

7 opmerkingen:

  1. Ziet er zeer imposant uit, Diane....heel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke uitvoering van de Scrap 'n Chat!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer prachtig gemaakt Diana...ziet er wel ingewikkeld uit ...leuk modelletje ook...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great project thank you for joining the challenge at
    http://cardsgalorechallenges.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Scrap, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...